Z rednimi servisi poskrbite, da bo vaše vozila v boljšem stanju in življenje vozila se vam bo tako podaljšalo.
Pri izrabljenem olju se zmanjša učinkovitost motorja in poveča poraba goriva, zato je redna menjava olja in filtra obvezna. Kako pogosto ju morate menjati, da si zagotovite garancijo, je odvisno od vozila in olja, v povprečju pa je to na 15.000 prevoženih km oz. enkrat na leto. Olje namreč s časom izgublja svoje lastnosti, zato ga je potrebno zamenjati po enem letu, ne glede na število prevoženih kilometrov. Redno vzdrževanje ni bistvenega pomena samo za optimalno zmogljivost vašega avtomobila, temveč tudi za njegovo življenjsko dobo.
Servis vozila pa ne pomeni le menjave motornega olja in oljnega filtra. Preverimo ali zamenjamo tudi ostale komponente: hladilno tekočino, zavore in zavorno tekočino, zračni filter, filter kabine, tekočino za servo volan, vzmetenje in krmilni sistem, podvozje, stanje pnevmatik, akumulator, tekočino za vetrobransko steklo in brisalce.
Pri obnovi motorja se držimo načela fabriške metode le tega! Obnova motorja poteka tako, da zamenjamo vse premikajoče dele motorja z novimi. Nova so seveda tudi vsa tesnila ter pogonski sklop motorja. Deli motorja, ki ostanejo nezamenjani, kot so blok motorja, glavna gred in glava motorja, pa so deležni visoko kakovostne strojne obdelave.
Popravilo motorja je cenejša različica obnove motorja. Popravilo motorja je poseg v motor, pri katerem se zamenjajo poškodovani deli in deli, ki so nujno potrebni, da lahko motor sestavimo v delujoče stanje. Popravilo motorja izvedemo takrat, ko obnova motorja presega vrednost avtomobila in je za stranko tisti trenutek najboljša rešitev.
Trend vgradnje avtomatskih menjalnikov v vozila v zadnjih letih strmo narašča. Hkrati z vgradnjo avtomatskih menjalnikov in neustreznim ne/vzdrževanjem le teh s strani serviserjev, se v menjalnikih in njihovih sestavnih delih pogosto pojavijo okvare in posledično visoki stroški popravil.
Znotraj vzdrževanja avtomatskih menjalnikov nudimo tudi redna vzdrževalna dela – menjavo filtrov in olja menjalnika. Zamenjamo celotno in ustrezno količino olja v sistemu, vključno z oljem, ki se nahaja v: elektrohidravlični krmilni plošči, pretvorniku momenta, v ceveh in toplotnem izmenjevalcu. Istočasno se zamenja celotna količina olja, ki se nahaja v sistemu avtomatskega menjalnika.
Avtodiagnostika nam omogoča, da na vozilu odpravimo napake, ki niso vidne na prvi pogled, prav tako napake pri delovanju vozila, ki vam jih javljajo opozorilne lučke na armaturni plošči. Kasnejše servisiranje in odpravljanje omenjenih napak je tako hitrejše in učinkovitejše. S pravočasnim testiranjem lahko hitreje odkrijemo pomanjkljivosti na zelo pomembnih delih vozila, kot so motor in zavorni sistem in s tem preprečimo nadaljnje uničevanje, ki povzroča več stroškov.
Pri starejših modelih vozil na morebitno okvaro opozarjajo lučke na komandni plošči vozila, medtem ko v sodobnih avtomobilih večino napak že beleži računalnik. V novejših vozilih delovanje vseh sistemov nadzira elektronika.